Monday, August 13, 2012

Let's still believe in love (Parlons encore d'amour)

Song recommendations: The Ugly and the Beautiful and La Bête et la Belle by (the real) Tuesday Weld





Well after all that we've been through
Would you still call this love baby?
Cause love's the only proof
That the ugly could be beautiful

God knows i'm feeling spent
Though i've still got my money honey
Money's the revenge
Of the ugly on the beautiful

Well the drugs just ain't enough
Though i like the way they made us crazy
But love's the only drug
It turns the ugly into beautiful

And i can't tell you why
I'm still so much afraid of dying
Dying reconciles
The ugly with the beautiful

Though we've been burned by it
Let's still believe in love
Cause love's the greatest gift
Of the ugly to the beautiful
(repeat 1x)

[no video available on you tube]

Au lendemain de nos déboires
Pourra-t'on parler d'amour
Mon amour
Écoute bien cette histoire
C'est l'histoire de la bête et la belle

Dieu sait que j'ai ramé
Mais j'ai gardé mes sous ma pauvre
Dignité
Car l'argent est la revanche
Que la bête prendra sur la belle

Les drogues étaient trop douces
Mais quelle exquise petite folie
Mon amour
Les drogues sont la seule route
Qui fera de la bête une belle

Non ne me demande pas
Pourquoi j'ai tellement peur de mourir
Alors que la mort verra
La bête s'unir à la belle

Bien qu'il nous ait brûlés
Parlons encore d'amour
Car l'amour est le plus vrai
C'est le cadeau de la bête à la belle

Non ne me demande pas
Pourquoi j'ai tellement peur de mourir
Alors que la mort verra
La bête s'unir à la belle

No comments:

Post a Comment